Müügitingimused

Veebipoe www.keskedakasvatab.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Kes Keda Kasvatab (registrikood 14905450), juriidilise aadressiga Oksa 6-2, Muraste küla, Harku vald, Harjumaa, 76905. Kontaktandmed: +372 58 531 221, info@keskedakasvatab.ee.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate kaupade ja teenuste hinnad on märgitud toodete ja teenuste juurde. Toodete hinnale lisandub vajadusel tasu kauba kättetoimetamise eest.
  3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba või teenuse tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda läbi Maksekeskuse rakenduse Eesti pangalinkide kaudu. Maksmine toimub eurodes (€).
  2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  3. Veebipoes tellimuse vormistamine toimub automaatselt ning tellitud kauba või teenuse kättetoimetamise info ja arve jõuab teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul.
  4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimuse täitmine

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
  2. Ostjal on õigus valida Veebipoes pakutavate kaupade ja teenuste kohaletoimetamise viiside vahel.
  3. Veebipoes pakutavateks tellimuse täitmise viisideks on olenevalt kauba või teenuse omadustest kauba kohaletoimetamine või teenuse osutamine.
  4. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  5. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 14 kalendripäeva jooksul.
  6. Kaup saadetakse kliendile tellimusel märgitud Omniva või Smartposti pakiautomaati või lihtpostiga.
  7. Teenus loetakse osutatuks, kui see on ostjale osutatud ostja tellimusele vastava tähtaja jooksul ning selle puudumisel tähtaja jooksul, mida võib asjaolusid arvestades mõistlikuks pidada.

Taganemisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kaubaga kaasas olevas juhendis.
  4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus.
  6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
  12. Kui ostja teatab loengul või töötoas mitteosalemisest vähemalt 14 tööpäeva enne kogu loenguprogrammi või töötoa algust, pakub Veebipood võimalust osaleda samal hooajal muul samaväärsel loengul või töötoas või tagastab 100% tasutud koolituse maksumusest. Kui ostja teatab loengul või töötoas mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva enne loenguprogrammi või loengu algust, tagastab Veebipood 50% loengu või töötoa maksumusest. Lühema mitteosalemisest teavitamise või mitteteavitamise korral osalustasu ei tagastata.
  13. Beebihommikust, beebi ja vanema tunnist ning väikelapse ja vanema tunnist loobumine pärast registreerumist:
    • 13.1 Beebi ja vanema tunni ning väikelapse ja vanema tunni registreeritud tunni aega on võimalik muuta või tühistada kuni 2 tundi enne tunni algust.
    • 13.2 Beebihommiku registreeritud tunni aega on võimalik muuta või tühistada kuni 3 tundi enne tunni algust.
    • 13.3 Hilisem tunni tühistamine või muutmine pole võimalik ning tunni tasu ei kuulu tagastamisele.
    • 13.4 Tühistatud tunni eest tagasimakse saamiseks tuleb esitada teenusest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus. Veebipood teeb tagasimakse tühistatud teenuse eest ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.

Pretensiooni esitamise õigus

  1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e – kirja aadressile info@keskedakasvatab.ee või helistada telefonil +37258 531 221.
  3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  2. OÜ Kes Keda Kasvatab on isikuandmete vastutav töötleja, OÜ Kes Keda Kasvatab edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@keskedakasvatab.ee või helistada telefonil: +372 58 531 221.
  2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalikpöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitudlepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.